Muzyka ^^

piątek, 4 grudnia 2015

O Pixi Star.

Witajcie kochani! 
Postanowiłam, że dzisiejszy post poświęcimy Pixi Star.

                                                Kto to jest?

Pixi Star - Pixi Star nie jest moderatorem, a robotem mającym pilnować porządku na MSP i informującym nas o nowościach. Pixi, w przeciwieństwie do innych postaci, tworzy filmy, artbooki, looki i wstawia zdjęcia. Dlatego też wiele osób uznaje ją za aktywnego gracza MSP. Pixi jest zawsze online. Pierwszy raz widzimy ją już przy powitaniu. Po mowie powitalnej wstępnej daje nam losowy prezent i 200sc, a następnie zaprasza do znajomych. Pixi zajęła także rolę Samanthy w castingu i przy tworzeniu filmów, co spowodowało negatywną reakcję niektórych użytkowników.  Na polskim serwerze została dodana 9 marca 2015 roku.

                 Jaka jest jej charakteryzacja?W swojej szafie Pixi Star ma dość dużo ubrań, ale jej wygląd raczej nigdy się nie zmienia. Ma ona różowe włosy z jasno-różowymi pasemkami, słuchawki, złote kolczyki, czarną kurtkę z białą bluzką, spódnicę, fioletową bandanę, torebkę upodobnioną do arbuza oraz kolorowe trampki.
                         Jaka jest opinia innych użytkowników o niej?
Na początku wszyscy się buntowali, z czasem przestali ale niektórzy nadal to robią. Pytałam kilku znajomych, ich odpowiedzi były następujące (uwaga! nie czepiać się błędów ortograficznych jak będą, ja tylko cytuje...) :
Użytkownik nr 1 : Uważam że jest ona pomocna informuje mnie o nowościach dzięki czemu nie mam zaległości bo dość żadko jestem na msp.
Użytkownik nr 2 : Pół na pół. Najbardziej żałuje, że nie da się jej usunąć ze znaj.
Użytkownik nr 3 : jest bez użyteczna. Zapycha mi miejsce w znajomych przez co nie moge dodać mojej innej znaj.
Użytkownik nr 4 : Nie mam nic do niej. Traktuje to jako kolejny wynalazek moderatorów. 

Jak widzicie odpowiedzi są różne. 

Lecz szczerze powiem moderatorzy przynajmniej zachowali się wobec nas fair i pomimo, że każdy moderator ma level itp. Pixi Star go nie dostała i za filmy ani artbooki nie są przyznawane jej StarCoins ani Fame. 


Myślę, że to by było na tyle w tym poście.
Papa! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz