Muzyka ^^

wtorek, 8 grudnia 2015

MovieStarPlanet - początki.

Cześć kochani!
Tu znów Malina.. 
Ponieważ ostatnio z moją koleżanką w szkole umówiłyśmy się, że założę jej konto na MSP wpadłam na pewien pomysł. Ponieważ niektórzy faktycznie nie radzą sobie z założeniem konta na MSP (np. moja koleżanka xD) postanowiłam, że w tym poście zrobię tzw. poradnik jak założyć konto na MSP. Zapraszam do posta!


1. Na początek wchodzimy na stronę MovieStarPlanet a kiedy na niej się znajdziemy klikamy w to, co zaznaczyłam na poniższym zdjęciu :



2. Kiedy klikniemy powinno wyświetlić nam się zdjęcie, które zaraz pokaże. Jeśli chcemy w tej grze zostać chłopakiem klikamy na chłopaka którego zaznaczyłam na zdjęciu niebieskim kółkiem a jeśli dziewczynę to tą dziewczynę która jest oznaczona różowym kółkiem.



3. Następnie przejdziemy do robienia tzw. ,,looka" naszej postaci, ale myślę, że w tym się ogarniecie. ;) Gdy skończymy klikamy opcję ,,Ok - zrobione" po czym wyświetla nam się takie coś :

Przy opcji ,,login" musimy wpisać login który wymyśliliśmy.
Przy opcji ,,hasło" musimy wpisać hasło. Może to być mieszanka liter lub coś w tym stylu ale nigdy


nie ustawiajcie sobie hasła nawiązującego do waszego imienia! Takie będzie łatwo zgadnąć i ktoś będzie mógł was okraść.



Myślę, że to na tyle w tym poście. :) Pozdrawiam i do następnych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz