Muzyka ^^

piątek, 11 grudnia 2015

Aussie Xmas !

Cześć kochani :) Przepraszam za moją długą nieobecność na blogu , ale musiałam mieć jakąś wenę na posta . Wpadłam więc na pomysł , że zrobię posta o nowym temacie - konkursie , który nazywa się Aussie Xmas :)


Najpierw pokaże wam stronę z ubraniami !

Tu mi się nic nie podoba ;)


Tutaj podoba mi się ta bluzka za 400sc i te rogi za 375 ;)





 
Tutaj podoba mi się tylko sweterek z napisem HoHo !


Przyszedł czas na animacje :)

Na tej animacje moja ms jedzie w wozie prowadzonym przez renifera :) Niestety mi go ucięło . Animacja nazywa się Sleigh Bells Ring i kosztuje 850 sc :) Oceniam na 8/10
 
 
 
Ta animacja nazywa się Santa Surf kosztuje 650 sc . Na tej animacji moja ms serfuje na różowej desce w gwiazdki . Ma na głowie czapke ,,mikołajkową'' Animacje oceniam na 5/10
 
 
Na tej animacji widnieje moja ms xD Trzymająca misia koale w niebieskiej (al'a mikołajkowej) czapce :) Animacje posiadam więc nie wiem jak się nazwya ale kosztuje również 650 sc . Oceniam na 10/10
Na tej animacji widzimy ms z wielkim ,,kubełkiem'' (zapomniałam nazwy xD ) w śnieżynki a w środku ,,kubełka'' jest piasek. Animacja nazywa się Cool Sandman i kosztuje 6 diamentów. Oceniam ją na 4/10
 
I ostatnia. Widzimy tutaj ms siedzącą na kangurku :) Kosztuje 1000 i nazywa się Kangaroo Ride.Oceniam na 9/10 chociaż jest za droga .
 
Fajny kotek . Ale ile on kosztuje ! 700 sc :/
 
Oraz ostatnia rzecz to nowe tło !
Podoba mi się :) Jest super ! Niestety jest dla Vip ale jest tanie bo kosztuje 450 sc
 
Dziękuje za przeczytanie posta :* Pa ;33
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz