Muzyka ^^

poniedziałek, 30 listopada 2015

Trochę o mnie xD

Hejcia ! Z tej strony Maja ( moje nowe przezwisko to NurekQ) Dzisiaj zapraszam na posta o mnie ;33 Wiem .. wiem .. że Mal wcześniej zrobiła ale ja się uczyłam robić screeny xD (NurekQ nie uk xd) Ale spoko xd Zczynamy ^^





Oto mój profil na MSP :


(Ubranka po wyprzedaży xd Trzeba było coś kupić ^^ Nie ?)
 
Teraz mój Lvl , Fame & S.C. :





Mój .. większy profil xd :



(Zapraszajcie xd) Tylko 299 znajomych )


Nazywam się Maja chodzę do 5kl podstawówki i mieszkam .. w Polsce xd Interesuję się fotografią ,graniem w gry i j.angielskim ( niedługo będę się uczyła hiszpańskiego ;) ) Bloga prowadzę gdyż chcę pokazać że w grze można coś fajnego zrobić  xd What ? Sama siebie nie rozumiem xd


Moje foto :



Pięknie xdd



Dobra <3 PaPa ^^ I dozobaczenia w kolejnym poście :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz